فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

بای بای پوشک

1392/3/23 16:13
نویسنده : مامان لیلا
3,740 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

سلام فراز من

پسر ناز نازی من همه بهم میگفتن فراز  که اینقدر باهوشو بلبل زبونه چرا جیششو نمیگه بعضی ها هم میگفتن تا دوسال ونیمگیش وقت داره از یکماه قبل شروع کردم به اموزش جیش کلی قصه داستان عکس نی نی ها که داشتن جیش میکر دن ولی شما از این گوش می گرفتی از اون گوش در می کردی شورت آموزشی برات گرفتم روزا شورت شبها پوشک ولی به جای اینکه جیشتو بگی می کردی بعد میگفتی مامان جیش کردم خیلی ناامید شده بودم گفتم وای نکنه سه سالش بشه و هنوز پوشک ببنده تو سایتهای مختلف دنبال راه های از پوشک گرفتن نی نی گشتم همشو خونذمو اجرا کردم ولی آخر سر یه کم خشونت به خرج دادم اخرین بار که تو شورتت جیش کردی عصبانی شدم و بردم نشودمت رو تخت بعد از کلی نصیحت که پسر گنده ای شدی وباید خجالت بکشی یه سوزن گرفتم دستم و گفتم می زنم کف پاهات دوسه بار کوچولو زدم و آخرین تهدیدامم کردم که هر بار جیش کنی و نگی برنامه همینه شب بردم دستشویی وپوشکتو بستم و خوابیدیم صبح همین که بیدار شدی گفتی مامان جیش دارم هم خوشحال شدم هم تعجب رفتیم دستشویی با کمال تعجب دیدم پوشکت خشکه یکساعت بعدشم گفتی دلم درد میکنه یعنی اینکه اخی داری بازم رفتیم دستشویی تاشب این برنامه ادامه داشت واصلا تو شورتت جیش نکردی تا الان که یه هفته است و شما با پوشک بای بای کردی خودمونیم ها بعضی وقتها یه کم خشونت لازمه هااااااااااااااااااااا

اینم  رقص خوشگلت تو جشن تولد

http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/LWJfp/vt/frame

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نقطه
20 تیر 92 23:50
خدا نگهش داره ولی شانس آوردی که جواب داده روشت. تو بیشتر مواقع بیشتر باعث اضطراب و شب ادراری میشه
فرنوش مامان آنوشا
20 آبان 92 23:38
هزار ماشالله به این قندعسل ای جاااااااااااانم خاله دیگه مردشدی عشقم وای لیلا جونم از طرف من ببوسش ههههههههههه اون عکس ها که کمدش پیداس و دیدم خندم گرفت یاد عکس های سیسمونی فراز افتادم اون موقع چقدر مرتب بودا خاله امان از دست این وروجکها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد