فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

عید92

1392/1/20 17:40
نویسنده : مامان لیلا
702 بازدید
اشتراک گذاری

                               

سلام فراز من     

پسر خوشگل مامان سومین عید زندگیت مبارک امیدوارم زندگیت سراسر عید باشه وغم وغصه توش راهی نداشته باشه.

عزیز دلم ماشاا... هزار ماشاا... خیلی بلبل زبون شدی حدود ٢٠تا شعر یاد گرفتی اونم بدون غلط هرکی می بینتت میگه فراز مهد رفته می گم نه من یادش دادم ازشیطونیات هم که نگو از بس زیاد بود تصمیم گرفتیم ببریمت دکتر رفتیم پیش یه روانپزشک کودک بهت یه قطره داد یه سر سوزنی تغییر کردی ولی خدارو شکر خوابت خوب شده البته خیلی پسر بادبی هستی وقتی آبی یا چیزی می خواهی حتما لطفا میگی وقتی پسش می دی بفرمایید میگی بعد تشکر میکنی یا میگی مرسی یا ممنون اما سر گفتن کلمه ببخشید یه کمی سرسختی مامان قربون پسر لج بازش بره راستی اومدیم خونه جدید وشما اتاق دار شدی اتاقت خوشگل شده خیلی دوستش داری ولی فعلا با مامان می خوابی باید سعی کنی تا تنهایی تو اتاقت بخوابی عکس اتاقتو اینجا می گذارم تا یادگاری برات بمونه ووقتی بزرگ شدی بدونی که اتاقت چه شکلی بوده

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

میونبر
4 اردیبهشت 92 15:56
سلام مامان لیلا من اتفاقی وارد وب خودتون شدم ویکی از خاطره هاتون رو خوندم بعد از آخرین آبتون وارد اینجا شدم .ماشالا پسرنازی دارید .خدا حفظش کنه براتون. جالبه که جینگلیتون خیلی شبه باباشون هستن.
«فائزه»دختردايي دينا
6 اردیبهشت 92 15:24
سلام!مي شه همديگه رو لينك كنيم؟ ممنون مي شم از اين كه از وبلاگ دينا جان بازديد كني و نظر بذاري
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد