فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

تایستان داغ

1392/4/28 20:53
نویسنده : مامان لیلا
1,585 بازدید
اشتراک گذاری

                      

سلام فراز من           

جینگیلی مامان هوا حسابی گرم شده شما هم همش مشغول اب بازی هستی اصلا لباس تنت نگه نمیداری همش با شورت میگردی استخرت تو حیاط دایره اکثرا می ری اونجا حوصله ات هم نکشه یری پایین یه لگن گذاشتم تو بالکن اونجا بازی می کنی البته شبها هوا خیلی خنکه با اینحال بازم لخت می خوابی از شیطونیهات هر چقدر بگم بازم کمه بعضی وقتها مامانو خیلی عصبانی میکنی مثلا یه ماتیک سالم برام نگذاشتی همشو خراب کردی خلاصهههههههههههههههه گل پسری عسل پسری ناز پسری مامان قربونت بشه

فراز لختی که اینجا شبیه پسر جنگل شده

 

اشپزی فراز

فراز در حال بازی با پسر خاله پویا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانه علی
11 مرداد 92 19:02
اخی خدا حفظش کنه واستون ماشالله خونه چه وضعی انداخته خوشحال میشم به ما هم سر بزنین تازه شروع کردم از پسرم مینویسم دوس داشتین تبادل لینک کنیم منتظرتونم
.........
31 مرداد 92 19:03
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم سلام مادر مهربون يك پست در وبلاگ اخلاص گذاشتم خدا رو شكر ويژه پدر و مادرها خوشحال مي شم بخونيد التماس دعا
متین
2 شهریور 92 17:00
سلامخانمی خونه به خونه اومدم تا رسیدم اینجا بعد دیدم اپ نیستی چرا ؟ اول اومدم وب بارداریت بعد وب فراز نوشته بودی انتقال به نی نی وبلاگ بعد خودت نیستی ماشالا پسمل نازی دارین خدا نگه داره براتون بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد