فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

پاییز

1390/7/1 12:23
نویسنده : مامان لیلا
702 بازدید
اشتراک گذاری

  

                                                     

سلام فراز من

کوچولوی مامان با تموم شدن فصل تابستون شما هم وارد دهمین ماه زندگیت شدی

هوا کم کم سرد شده وقتی می خواهیم بریم بیرون لباس گرم تنت می کنیم چند بار با کالسکه ات رفتیم پیاده روی اما زیاد خوشت نمیاد زود زود حوصله ات سر میره و تلاش میکنی بیایی بیرون

با کمک من تاتی تاتی میکنی فکر کنم یه کم دیگه بتونی راه بری اخه خودت تنهایی همه جا رو میگیری وراه میری ذیگه هیچ جا از دستت امن نیست تنها جای امن روروئکت بود که اونم با ترفندی خاص که همه مارو متعجب کرد ناامن کردی روروئک هم دیگه تعطیل شد

حسابی نانای میکنی و دست می زنی نانایتم دومدله یکی نشسته که دستهاتو می بری هوا وپاهاتم روزمین تکون میدی اون یکی هم که وقتی ایستاده میگیریمت می پری بالا پایین ومثل رقص آذر بایجانی رقص پا می کنی 

چند روز پیش سالگرد تولدم بود پارسال تو دل مامانی بودی که جشن گرفنیم ومامان با شکم قلمبه اش عکس گرفت حدارو شکر امسال تو بغلم بودی وباهم عکس گرفتیم

 
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد