فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

تابستون

1390/6/10 17:23
نویسنده : مامان لیلا
275 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

 

سلا فراز من

 

نفس مامان: همه هستی من :دارائی من: ثروت من: گنج من

هرروز چندین بار این حرفهارو بهت می گم وهربارش برام می خندی واحساس می کنم می فهمی دارم چی می گم واون لحظه به خاطر داشتنت خدا رو شکر می کنم که گلی زیبا مثل تو بهم داده واز ته دلم برای اونایی که نی نی ندارن دعا می کنم.

فسقلی مامان خیلی خیلی شیطون شدی یک لحظه نمی تونم تنهات بگذارم تاحالا دوبار از رو تخت افتادی وکلی هم گریه کردی منم که طبق معمول عذاب وجدان گرفتم

همش حواست به منه یه لحظه که ار جلو چشمات دور می شم می زنی زیر گریه اخه پس من چیکار کنم ؟هیچی فقط فراز داری

وقتی می خوام کار خونه بکنم زنگ می زنم عزیز میادتورو نگه می داره منم تا عصر

خود کشی می کنم و کلی کار انجام می دم عین خونه تکونی اخه تو که نمی گذاری

مامان هرروز کاراشو بکنه غذا درست کردنو هم که نگو اونو که دیگه عمرا اجاه بدی

خدارو شکر اغلب اوقات خونه ملی مامان هستیم اتفاقا پریشب از مهمونی افطار غذا کشید داد دیروز که داشتیم می خوردیم بابایی به شوخی گفت اگه این ننه من نبوداز گشنگی میمردیم دست ملی مامان درد نکنه

همه جای خونه سرک می کشی منم که کاری ندارم همش دنبالت در حال بدو بدو واینکه فراز دست نزن فراز جییییییییززززززززه دیگه چیکار کنم؟

وقتی یاد تنهایهام که قبلاداشتم میفتم واینکه الان اومدی وشدی همدم من ومن وقت

هیچکاری روندارم بازم از داشتنت غرق شادی می شم و باز شکر می کنم وشکر

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد