فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

تب

1390/5/1 17:33
نویسنده : مامان لیلا
360 بازدید
اشتراک گذاری

                       

 

سلام فراز من

 

نبات نقلی شیرینم به امید خدا هفت ماهت تموم شد و وارد هشتمین ماه زندگیت شدی حسابی بزرگ شدی و برای خوت آقایی.

دندونات حسابی بلند شدند همش مامانی رو گاز می گیری مامان فدای اون دوتا دندون خرگوشیت بشه

قشنگ می نونی بشینی اما محض اختیاط پشتت بالش می گذاریم

چهار دست و پا راه رفتنتم شروع شده جیلی تلاش می کنی حودت ر و جلو بکشی با روروک همه جا سرک می کشی و فضولی می کنی

هفنه گذشته خود به خود تب کردی اونم ۴ روز تمام تب ۳۸ درجه اصلا پایین نمیومد هیچ علائمی نداشتی نه سرفه ای نه عطسه ای هیچی دکترم فقط استامینوفن داد

تبت که پایین اومد بدنت دونه های ریزی زد ترسیدم فکر کردم سرخک گرفتی بازم رفتیم دکتر که گفت چیزی نیست ویه شربت ضد حساسیت داد

خدا رو شکرالان سالمی وحالت حوبه

هلوی خوشمزه من دوستت دارم

فراز تب دار

 

 

دو پسر خاله وعزیز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد