فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

سفر ابدي پاپاي مهربون

1393/7/25 16:45
نویسنده : مامان لیلا
694 بازدید
اشتراک گذاری

                   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام فراز من

پسر عزيز مامان .پاپاي عزيز و مهربونمون براي هميشه از پيش ما رفت و غم بزرگي رو دل ما جا گذاشت .شما پاپا رو خيلي دوست داشتي وكلي باهاش بازي مي كردي .بهت گفتيم پاپا مريضه وبيمارستانه .هي ميگي امشب بخوابيم فرداش پاپا مياد خونه .نمي دونم چطوري مي خواهيم عدم حضورش رو تحمل كنيم ؟بابايي با از دست دادن باباش خيلي غمگين و ناراحته .

يه كم بزرگ بشي كم كم همه چيز رو برات توضيح مي دم كه مسأله مرگ وزندگي چيه ؟

اينم يه عكس قشنگ و زيبا و خاطره انگيز از شما وپاپا

 

 

  

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

امیلی
27 مهر 93 10:52
سلام عزیزم چه پسر نازی داری منم یه پسر می خوام فراز می خوام خوشمل التماس دعا دارم خانم مهربون خوش به سعادت بابا بزرگ دعا کن بابای ما هم بابا بزرگ بشه التماس دعا دارم مامان خانمی
مامان نقطه
15 آذر 93 17:41
آخی مامان لیلا دلم گرفت خدا رحمتشون کنه و به فراز کوچولو هم صبر بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد