فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

اولین سفر

1390/3/2 0:10
نویسنده : مامان لیلا
328 بازدید
اشتراک گذاری

              

 

سلام فراز من

 

عزیز دلم چند وقت قبل اولین سرما خوردگی زندگیت رو تجربه کردی مریض شدی ولی مامان کاملا بی تقصیر بود نمی دونم چطوری سرما خوردی اولش سرفه های کوچولو می کردی بعدش شدید تر شد ولی اصلا تب نداشتی رفتیم دکتر از سینه ات عکس گرفتن خدارو شکر مشکلی نبود دوتا برات شربت تجویز کردن چند روز بی تاب بودی بعده یه هفته کاملا خوب شدی خدارو شکر

دوست بابا که شمال زندگی میکنند رفته بودند سرعین از ما هم دعوت کردن تا باهم باشیم ولی من به خاطر شما واینکه تازه خوب شده بودی گفتم نمیشه ولی از ما انکار و از اونا اصرار با عزیز مشورت کردم که گفت نه اگه بریدمن از فکرو خیال میمیرم

خلاصه من به بابایی گفتم خودت تنهایی برو گفت برم که چی ؟من تحمل دوری پسرمو ندارم خلاصه بلاخره زنگ زدیم عزیز که بابا برای اینکه خیالت راحت باشه شما هم با ما بیا که موافقت حاصل شد .راه افتادیم به طرف سرعین من و بابایی و فراز کوچولو و عزیز .اولین سفر زندگیت عزیزم که خیلی هم خوش گذشت.

اینو بگم که ماشین بابایی مخصوص کارشه تصمیم گرفتیم با ماشین خودمون بریم که بابایی به خاطر شما ترسید وگفت می ترسم وسط راه مشکلی پیش بیاد به خاطر همین از اتو دربست یه ماشین دربست برای رفت و برگشتمون گرفتیم که شما اذیت نشی وراحت باشی خدارو شکر سفر خوبی بود وخوش گذشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

فراز و عزیز جون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد