فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

سالگرد

1390/2/15 16:30
نویسنده : مامان لیلا
325 بازدید
اشتراک گذاری

             

 

سلام فراز من

 

پسرم می دونی امروز چه روزیه ؟

امروز روزیه که ثانیه به ثانیه اش یادمه وتا آخر عمر به یادم می مونه . ۱۵ اردیبهشت سال ۸۹ روزی بود که بی بی چک مژده اومدنت رو بهم داد.۶ سال تمام منتظرت بودم ۶ سالی که از نبودنت غصه می خوردم وهمش خدارو صدا می زدم که خدایا پس فرشته من کو؟

وبالاخره خدای مهربون صدامو شنید ویکی از فرشته هاشو برام فرستاد وقتی بی بی چک مثبت رو دیدم بخاطر اون دوبار گذشته یه کم ته دلم خالی شد وگفتم شاید اینم مثل اون دوتاست ولی نمی دونم چرا ته دلم همش امیدوار بودم که این یکی برام موندنیه وتو اومدی وشدی فرشته زمینی من .

اولین نشانه حضورت خیلی خیلی امیدوارم کرد ووقتی از بودنت کاملا مطمئن شدم شادیم با هیچ چیزی تو دنیا قابل مقایسه نبود

پسرم ازت ممنونم وسپاسگزار که اومدی وشدی مرهم دلتنگی من

وخداوندا هزاران هزار بار شکر به درگاهت که چنین نعمت زیبا وارزنده ای را به من عطا کردی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد