فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

من و نباتم

اولین عید

1390/1/9 18:15
نویسنده : مامان لیلا
347 بازدید
اشتراک گذاری

                       

   

سلام فراز من

 

پسرم امسال عید برای ما رنگ وبوی دیگه ای داشت اوتم فقط به خاطر حضور تو عزیزم بود اولین عیدنوروزت رو تجربه کردی

موقع سال تحویل خواب بودی ولی اولین کسی که بهش تبریک گفتم تو بودی بعد از دعا تورو بوسیدم وعید رو بهت تبریک گفتم وازت تشکر کردم که امسال مارو تنها نگذاشتی وباهامون بودی ان شاا... چندین وچندین عید کنار هم باشیم

کلی هم عیدی گرفتی که یه مقدارشو کنار گذاشتم تا بدم بابا بزرگ بریزه به حسابت بقیه اشم مامانی خرج میکنه اجازه میدی؟

راستی پسر خوشگلم باید مامانی رو ببخشی اخه یه بی احتیاطی خیلی بدی کرده وفقط خدا بهمون رحم کرد تو کریرت خوابیده بودی بلند شدم که ببرمت تو اتاق دسته اشو بالا اوردم ولی اون صدای تق رو نداد یعنی سر جاش نیفتاد ومن بلندت کردم وراه افتادیم درست وسط هال کریرت برگشت ومحکم با صورت خوردی زمین من نگات نمی کردم فقط احساس کردم دستم سبک شد ودیدم شما افتادی رو زمین وای بلندت کردم وتو هم بد جور گریه می کردی فقط محکم بغلت کردم خدا می دونه چقدر گریه کردم ؟بعد که اروم شدی دیدم پیشونیت و گونه و بینیت زخم شده اخه افتادی رو موکت وموکت دماغت رو خراشیده کرد مامان به قربونت بره وای یه لحظه هم اون صحنه از جلوی چشمهام دور نمیشه

فوری برات اسفند دود کردم و صدقه کنار گذاشتم می دونم چشم خوردی عید دیدنی ها همش از شما تعریف می کردن که این بچه ماشاا... تپله خیلی فعاله به بچه سه ماهه نمی خوره واز این حرفا

فقط خدا تو نازنینمو بهم بخشید اگه سرت بد جایی می خورد ویه چیزی میشد چی ؟واااااای نه فقط مامانو ببخش سعی میکنم خیلی خیلی احتیاط کنم

تمام لباسهات برات کوچیک شده فقط یکی دودسته که فکر کنم دو سه هفته ای بشه تنت کرد باید به فکر لباس نو واسه خوشگلم باشم

راستی هرروز یه کار جدید می کنی دستهاتو که از همون اول می خوردی چند وقته هم قبل خواب حسابی صورتتو می مالی وای نمی دونی چقدر اون لحظه خوشگل میشی اخه بعدش دماغت قرمز قرمز میشه

از بین اسباب بازیهات فقط عاشق یکیش شدی که محاله ببینیش وبهش لبخند نزنی شیطونک مامان می دونی چرا ؟چون دختره دوتا عین همون هست فقط لباسهای آبی دارن وپسرن اصلا بهشون توجه نمیکنی از الان خوشگل شناسی

 

 اینم مدرک جرم از بی احتیاطی مامان بد

قربون اون دماخ ژخم شدت بشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد