فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

ترس

1389/12/15 18:05
نویسنده : مامان لیلا
624 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام فراز من

 

پسر خوشگلم ماشاا... هزار ماشاا... روز به روز بزرگ تر میشی و شیرین حسابی دل همه رو بردی بابابزرگ تاکید کرده هرروز ببرمت پایین تا تورو ببینه هرروز خدارو شکر میکنم که تو عزیزمو به من هدیه داد اگه الان نبودی من چیکار می کردم؟

چند روز قبل خیلی خیلی مارو ترسوندی شب بی قراری میکردی ومن هر کاری کردم آروم نشدی بلاخره تصمیم گرفتم لختت کنم وتمام بدنتو ماساژبدم همینکه دستهاتو بلند کردم دیدم یه غده به چه بزرگی زیر بغلته نصف یه تخم مرغ باباتو صدا زدم وبا بغض بهش گفتم ببین این چیه ؟اونم یواشی دست زدو گفت ان شاا... چیزی نیست فردا می بریمش دکتر .خیلی گریه کردم با خو دم گفتم غده به این بزرگی اونم زیر بغل حتما جراحی می خواد این خود به خود از بین نمیره خدا می دونه تا صبح چطوری خوابیدم صبح زود زنگ زدم به مادر اومد وباهم رفتیم دکتر دکتر حسابی معاینه ات کرد وگفت اصلا چیز مهمی نیست این غده بخاطر واکسنشه خود به خود از بین میره ممکنه از این هم بزرگ تر بشه هیچ چیز لازم نداره فقط یه قطره واسه دل دردت نوشت ومن خیالم راحت شد

پسرم از صمیم قلبم دعا میکنم هیچ نی نی مریض نباشه واونهایی هم که مریضن به زودی زود خدا شفاشون بده وتو عزیزمو در پناه خودش حفظ کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد