فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

من و نباتم

اجازه

1388/1/29 20:02
نویسنده : مامان لیلا
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات من.شنيدم خدا روح همه آدمارو از اول خلق كرده بعدا كه جسمشونو خلق ميكنه روحشونو مي فرسته تو جسمشون .الان مي دونم روح تو وجود داره منتها فعلا تو نوبتي.عزيز دلم شايد تو صبرت زياد باشه اما من نه بعضي وقتها كه فكر ميكنم ميگم ايا 31سالگي دير نيست؟پس من كي ميخواهم بچه دار بشم كي بزرگش كنم وهزارن هزار فكر ديگه وميدونم هيچكدوممون تقصيري نداريم همه چيز دست خداي مهربونه واون همه چيزرو بهتر از ما ميدونه .ولي ميخواستم بهت بگم نباتي من خودت به خدا بگو شايد حرف تورو زودتر قبول كنه من هرروز دعا ميكنم كه تو زود زود بيايي اما نمي دونم خدا حرفمو قبول خواهد كرد يا نه ولي اگه تو ازش بخواهي و بهش بگي خدا جونم مامانم خيلي وقته منتظره خيلي غصه دار شده اجازه ميدي برم حتما میزاره.

نباتي ماماني با اينكه هنوز نديدمت ولي خيلي دوستت دارم. ماماني دوبار سعي كرده تو بيائي ولي جونش به خطر افتاده ومجبور شده جراحي بكنه ولي براي بار سوم خيلي اميدواره كه تو با خواست خداي مهربون بيائي ودل همه رو شاد كني ومثل نبات كام همه رو شيرين

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد