فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

آغاز

1388/1/27 20:00
نویسنده : مامان لیلا
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات من .من یک مامان منتظرم .خیلی وقته منتظرم اما یک لحظه هم امیدمو از دست ندادم .هر روز امیدوار تر از دیروز منتظرم تا تو زود زود بیایی بابائیت زیاد عجله نداره وخیلی خونسرده .همیشه وقتی راجع به تو سوال میکنم میگه همه چیز دست خداست هر موقع اون بخواد خودش میاد همه اینهارو خودم خوب می دونم ولی من یک زنم واحساس مادر شدن در وجودمه اگه تو دختر بودی وقتی بزرگتر شدی همه این حرفهارو خودت متوجه میشی.من این وبلاگو تو اولین ماه سال ۸۸ برات درست کردم واز این به بعد لحضه شماری خواهم کرد ببینم کی میایی من همیشه اینجا برات خواهم نوشت اگه اومدی که بعد از این خاطرات وعکسهای تو اینجارو پر خواهد کرد ولی اگه نیومدی من درد دلهام وحرفهامو اینجا ثبت خواهم کرد .نمی دونم اسمت چی خواهد بود ولی من فعلا میخواهم نبات صدات کنم به نظر من نبات از همه شیرینیها شیرینتره چون شکر خالصه وقتی میخوان نبات درست کنند چندین ساعت باید صبر کنند تا بلورهای شکر سفت بشه ونبات درست بشه منهم صبر میکنم تا نباتم بیاد وکام منو شیرین شیرین کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد