فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

دومین دیدار

1389/4/7 20:28
نویسنده : مامان لیلا
389 بازدید
اشتراک گذاری

                

 

سلام نبات من

 

امروز قرار بود برم سونوگرافی تا دوباره بتونم ببینمت چند روز بود دل تودلم نبود وبی صبرانه منتظر امروز بودم

عصر ساعت ۵ بابابایی رفتیم ومنتظر شدیم تا نوبتمون بشه متاسفانه از هیچیش خوشم نیومد یه خانم دکتری بود که اصلا حرف نمی زد فقط هم یه مانیتور کهنه داشت که جلوی خودش بود ومن نتونستم تو عزیزمو ببینم

یه پنج دقیقه ای نگاه کرد وگفت تموم شد منتظر بودم تا تورو مثل دفعه های قبل بهم نشون بدن وصدای ضربان قلبتم بشنوم که انتظارم بی فایده بود اونجا مدلش با جاهای دیگه فرق میکرد فقط وقتی بلند شدم پرسیدم همه چیز نرماله؟ اونم با بی حوصلگی کامل گفت بله .نسبت به سنش که ۱۱ هفته هست بله

یه کم جاخوردم وبا خودم گفتم به دکترم میگم از این به بعد این سونوگرافی نمیام یه جای خوب بنویسه

نبات نقلی من خدارو شکر خوب بزرگ شدی تو برگت نوشته ۱۱ هفته شدی اندازتم ۴.۵ سانته ضربان قلبتم ۱۶۴

اینم دومین عکس از قدوبالات

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد