فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

اولین دیدار

1389/3/12 20:26
نویسنده : مامان لیلا
507 بازدید
اشتراک گذاری

                         

 

سلام نبات من

 

فینقیلی من می دونی امروز چه روزی بود؟

امروز اولین دیدار من وتو بود .چند روز بود خیلی اضطراب داشتم ومنتظر امروز بودم

بالاخره روز موعود از راه رسید ومن رفتم تا ببینم نبات نقلی من در چه حالیه؟

خانم دکتر خیلی مهربون بود اول خودش دید بعد تورو به من نشون داد قده یه لوبیا بودی واااااای قلبتم داشت تند تند می زد همه چیز عالی و خوب بود

مثل خانم سوسکه که قربون دست وپای بلورین بچه اش میشه همونجا قربون قدوبالای یک ونیم سانتیت رفتم واشک تو چشمهام جمع شد وکلی خدارو شکر کردم

خدای مهربونم هزاران بار به خاطر این نعمت بزرگت شکر

اینم اولین عکس از قدوبالات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد