فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

برف

1392/9/18 21:09
نویسنده : مامان لیلا
576 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                     

سلام فراز من                                   

پسر عزيزم اولين برف زمستوني  هم از راه رسيد وهمه جا رو سفيد پوش كرد .شما هم عاشق

  برف و برف بازي .با باباي رفتي برف بازي كني.

كمتر از دوهفته به جشن تولدت مونده با اينكه داره سه سالت ميشه ولي خيلي خيلي باهوشو

 فهميده هستي من اين سوالهاي پي در پي تورو كجاي دلم بگذارم ؟ تند تند ميدوئي ودستتو مي

گذاري رو سينه ات ميگي مامان اين صداي چيه ؟برات توضيح دادم اين قلبته بعد ميگي ليلا قلب

 چيه ؟

چند وقت قبل پرسيدي ليلا من غذا مي خورم كجا ميره شروع كردم به توضيح دادن دستگاه گوارش

كه ميريزه تو معده ات بعد روده بعد ميري توالت. دستت گذاشتي رو دلت ميگي ليلا چرا دلم بالا

پايين ميره ؟برات توضيح دادم تو دلت دوتا بادكنك داري اسمش ششه وقتي نفس مي كشي پر

 ميشه بعد خالي .ميگي قلب و معده چطور رفته تو دلم ؟ميگم خدا گذاشته خدا خلقت كرده وقتي

 تو دل ماماني بودي بعدميگي ليلا قصه فرازو بگو شروع ميكنم فراز تو دل مامان بود لگد ميزد شنا 

مي كردبعد بزرگ شد مامان دلش درد گرفت رفتيم بيمارستان خانوم دكتر فرازو در اورد .ليلا الان كه 

من اومدم بيرون تو دلت چي داري ؟مي گم هيچي الان خاليه .ديگه هيچي نداري ؟ومن بازدرس

اناتومي رو از اول شروع مي كنم از كليه ومثانه گرفته تا مغز و چشم حتما بايد يه كتاب اناتومي

 برات بخرم .

بعضي وقتها هم يه چيزاي ميگي ادم خنده اش ميگيره اونروز گوشيم دستم بود

فراز:ليلا به كي داري مسيج مي زني؟

مامان: هيچكس پسرم باهاش كار دارم

فراز:آهان پس داري اس ام اس مي زني

یه گیم جدید ریختم تو گوشی دادم بازی کنی میگم فراز بازی کردی قشنگه ؟نه لیلا داره لود میشه

من موندم تو كف اين جمله هاي تو

اولین کار هرروز صبحت بدون استثنا

من كلا با تفنگ و تفنگ بازي مخالفم يه دونه تفنگ هم برات نخريدم منتها پسري و عاشق كيو كيو اين تفنگو هم آرين بهت داده

 

فراز و پسر خاله آرين

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد