فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

من و نباتم

ترک می می

1391/7/25 14:36
نویسنده : مامان لیلا
605 بازدید
اشتراک گذاری

 Glitter Graphics

 

سلام فراز من

پسر خوشگل مامان ۲۲ ماهه شدی وچیزی تا جشن تولد دوسالگیت باقی نمونده تصمیم داشتم درست فردای روز تولدت از شیر بگیرمت ولی با اصرار اطرافیان واینکه ذیگه وقتشه تصمیمو گرفتم وبا کلی عذاب وجدان صبح که از خواب بیدار شدی پروژه ام رو اجرا کردم همیشه کمی بعد از خوردن صبحانه می می می خواستی خودمو اماده کردم ورو می می کمی روغن زیتون مالیدم دلم نیومدم با فلفل تلخش کنم به جاش زرد چوبه زدم همین که می می خواستی گفتم فرازی می می اوف شده اخ شده همین که دیدیش با تعجب بهش زل زدی گفتی مامان بشور گفتم مامان شستنی نیست اخ شده دیگه همون شد که از می می زده شدی ورفت حتی یه بارم مزمزه نکردی ببینی چی به چیه از صبح ده بار پرسیدم :

مامان:فراز می می می خوری؟

فراز: نه نخورم

مامان :چرا؟

فراز: اوف شده اخی شده

به همین سادگی .فکر می کردم خیلی دنگ و فنگ داره وکلی اذیت میشم ولی خدارو شکر اینطور نشد

یادم رفت بگم حرف زدنت کامله کامله لغات رو خیلی کامل ادا میکنی هر کی حرف زدنت رو میبینه کلی تعجب میکنه

قربون پسر بلبل زبونم بشم من

پ ن : قطع سهمیه می می فراز دوماه زودتر از موعد با واکنش شدید مامی بنده مواجه شد و این مسئله تا تولد فراز به تعویق افتاد می می خوران از سر گرفته شد

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد