فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

آبتنی

1389/11/13 17:37
نویسنده : مامان لیلا
495 بازدید
اشتراک گذاری

           

 

سلام فراز من

 

عزیز دلم هنوز تو حموم کردنت خبره نشدم البته یه بارم امتحان نکردم ببینم می تونم یا نه ؟ شاید اگه یه بار امتحان کنم بتونم انجامش بدم فعلا هفته ای دوروز میریم خونه عزیز و عزیز حسابی می شورتت خیلی هم از آب خوشت میاد تو این مدت حتی یه بارم تو حموم گریه نکردی بعد آبتنی حسابی خسته میشی و چند ساعت با تن دنج میگیری می خوابی

فراز جینگیلی در حال حمام کردن

 

 

فراز قلقلی بعد از یک حمام داغ

 

 

 

راستی نبات من بابایی از همون اول با پستونک خوردنت مخالف بود وقتی به خاطر زردی که روزهای اول تولد داشتی وباید تو دستگاه میموندی برای اولین بار بهت پستونک دادیم تا آروم بشی وتو دستگاه بی قراری نکنی از همون روز پستونکت گم شد وهر چقدر دنبالش گشتیم پیداش نکردیم چند روز قبل پیداش کردم وفهمیدم که بابات همون روز پستونکو کش رفته بود تا ما بهت ندیم وپستونکی نشی با اینکه اصلا پستونکو دوست نداری ولی گهگداری تو خواب می خوری ومن خیلی ذوق میکنم اخه یعضی وقتها می می مامانی رو مثل پستونک تو دهنت نگه میداری ومی خوابی ووقتی از دهنت بیرون میاد میزنی زیر گریه ومامانی خیلی خسته میشه همش تو این حالت باشه به همین خاطر چند بار با پستونک گولت زدم وفکر کردی می می مامانی تو دهنته وحسابی خوابیدی بابایی هم وقتی دیدید دارم خیلی اذیت میشم خودش پیشنهاد داد که بهت پستونک بدم البته با یه شرط روزی فقط نیم ساعت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد