فرازفراز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و نباتم

مامان قلمبه

1389/6/31 20:37
نویسنده : مامان لیلا
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

         

 

سلام فراز من

 

پسر خوشگلم دیگه چیزی نمونده به کمک خدای مهربون سه ماه ونیم دیگه تو بغلمی کم کم داری بزرگ میشی ومامانو قلمبه میکنی شکمم خیلی بزرگ شده هرروز برام تکون می خوری ومن خیلی ذوق میکنم دیشب خیلی وول می خوردی وشکمم عین موج بالا وپایین می رفت بابایی رو صدا کردم تا اونم ببینه ولی طفلکی هر چقدر چشم دوخت خبری ازت نشد قربون دست وپای کوچیکت بشم که هی اونا رو تکون میدی ومن احساست میکنم هرروز با خودم میگم شبیه کی خواهی شد من یا بابایی ؟

وقتی بابا کوچک بود

وقتی مامان کوچک بود

 

 

 

فقط از خدا می خواهم تو رودرپناه خودش حفظ کنه وسالم وسلامت بسپاره دست ما خیلی خیلی دوستت داریم عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نباتم می باشد